dinsdag 30 september 2014

Appelpluk en taart van de buurmannen!

Dit weekend gingen we appels plukken op landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek. Overigens, we waren niet alleen, want we stonden al in de file om te parkeren! In de boomgaard hingen heerlijke Elstars en Glosters, die laatste voor de bestuiving met verschillende soorten stuifmeel. Dat schijnt nodig te zijn voor een lekkere appel...maar het fijne weet ik er (natuurlijk) weer niet van. Niet goed opgelet tijdens de uitleg...



 
 Van die heerlijke appels moest natuurlijk taart gemaakt worden. Je kunt wel zien dat ik nog niet helemaal gewend ben om alles vast te leggen, aangezien de taart al bijna op was voor ik me realiseerde dat er nog geen foto was!

 
Voor buurjongetje Mex mocht ik nog een taart maken met Buurman en Buurman. Altijd leuk natuurlijk, zeker omdat de buurmannen nog niet eerder door mij gemaakt waren.
 
 
Er is ook nog een en ander gehaakt, maar daarover later meer!
 
Liefs, Rianne
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten